A1

понедельник, 13 мая 2013 г.

Yollarda..(1)

Bilirəm şeir yazmaq artıq demoda bir şeydir amma ki hər halda təsirlidir...
Bədbəxtçilik ordadır nə şeiri sevmişəm nə yazmaği baçarmışam...
Nəsə demək istəyirəm..lakin Adam Smith sözülə desək "görünməz bir əl" boğazımı sıxıb ve orda bəlkə də məni və hisslerimi ifadə edə biləcək mükəmməl sözler ilişib qalib..
.
Günəşi hamı görür,bəs kimlər günəşə baxa bilir?Buludlar arxasındakı yox..Aydın şəfəq saçan ve bütün üfuqi aydınladan Günəşə..

Görürsən həmişə hər şeyi açıq bəlkə də kobud deyən bir insan..deyə bilmir..fikirlərşir...bəlkə bu söz,bu ifadəni səhv anlar...insanlar deyişmir,sadece insanları deyişdirirlər...

Uğura inanmayan bir insanın uğursuzluğa dücar olması kimidir hərdən mənim başıma gələnlər.

Gözəllik...deyə bilərəm sən gözəlsən..bəli sadə ve mənasız səslənir ..amma desəmki.."sənin gözəliyinə şeir yazsam onu ifadəifadə edə biləcək qədər gözəl söz yoxdur"...gözel görsənsə də yenə nəsə monoton çıxacaq...çünki sən ve digərleri gözellik deyəndə ilk öncə cazibədarlıq anlarsız..gözelliksə tamam fərqli şeydir...gözəl ilk önce insan olur hansi içində kin,paxıllıq,nifrət olmaz..insanki pişik balasi görende ürəyi yumşar...yeni mərhəmət...insanki heç kimdən pislik gözləməz..yəni inam..həm də axı özü pislik nədir bilməz..yəni sadəcə insan..

Hərdən o qədər özümü yalnız hiss edirəmki bütöv bir şəhərdə tənha olduğumu zənn edirəm...mən xoşbəxtlik yox..sənlə birlikdə olmaq istəyirəm..bu elə məni xoşbəxt edir..hətta bunu düşünmək belə məni xoşbəxt etməyə yetir...

Bəlkə də sən başqa həyat istəyirsən...bəlkə də başqa şeylərdir xəyallarin..amma Ümid...o ümidki var..yalnız sahibi öləndə ölür..

Ümid..bilirsən ümid insani həyata bağlayan hərdən yeganə şey olur..amma faktiki öldürür..insanı hiss etdirmədən qəbirə aparir ümid...bir insan nəyəsə ümid edə bilərmi o qədər ki sözlə ifadə etmək olmur..,niyə bəs ümid edir bu bəni-adeəm?..çünki Allah var..və allah ümidsizlərin ümididir..

Uzaqlarda kimse belkə de mənim kimi insanlar var..hətta bir şeyi məndən çox sevən də amma mənim kimi sevə bilməz..bəlkə də mən belə zənn edirəm..

23.04.2013

Комментариев нет:

Отправить комментарий