A1

воскресенье, 14 апреля 2013 г.

14.04.2013

... neçə gündür yazmaq istəyirəm...xüsusilə də avtobusda olarkən...
demək olar ki hər şey haqqında.
.siyasət..Nu sənəti..ictimai nəqliyyat və digər mövzular haqqında..
 amma ki son günlər də məni vicdan azadlığı çox narahat etməyə başladı..biz ki vicdani baximdan tolerant bir dövlət idik...arada bir İranın cahil kölələri ara qatmaq istərdi amma əllərindən heç nə gəlməzdi....unudulardı.
.xeyr əsla kiminsə tutulmasında zaddan danışmaq istəmirəm..mən Dini Qurumlarla İş üzrə Dövlət Komitəsi  bir nümayəndəsinin sözləri məni narahat etdi.. özü də diyəsən şöbə müdiridir..onun insanları etiqatını demək olar ki təhqir etdiyi abaçıq ortada idi..nəysə..mən höküməti dəstəkləmişəm..bir çox nöqsanları olsa da hər halda indiki variantda siyasi arenada alternativi yoxdur məmləkətdə ..eh mən başqa şeydən danışacaqdım..

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий